Vollständige Version anzeigen: Weekend - Gott und die Welt - Nacht-Forum
gummivelo
06.12.2004, 21:53
Hey Schmusetiger...
Hadr namol welle danke säge für das hammermässige Weekend...isch uh schö xi!
Ha di mega lieb! :remybussi:
Rammstein jaaaaaa! ;)
Ich Dir au...agfange bim Thermalbad (hehe) und dän lecker choche, und Film luege und dän hmm...und dän Dich beschütze vorem Erdbebbe und dän lecker Brunche....und dän hmmmmmm. und dän lecker Joghurtschlackt und bädele und dän lecker bache und mampfe und dän Rammmstein. Dän hmmmm und dän zäme Arm in Arm ischlafe und dän lecker Brunche :-)
Es chönt jedes Weekend so sie mit Dir *umarm*
gummivelo
06.12.2004, 21:59
Auw ja...
das wär mega!
Smile d Joghurtschlacht isch cool xi...
u ja bi meeeeeeeeeega verschrocke abem Erdbebe...bi abr au susch scho mega unruhig xi...hmm :notsure:
abr immer hin hani mr ned nume ibildet dass din Schrank gwacklet hett :D
Was meinsch? Wämmer es Bild vo de Joghurtschland onlen tue? Natürli zensiert?!
gummivelo
06.12.2004, 22:02
Hmmm...
I wott abr zerst gseh welles!
Ok..luege dän morn Abig welles
gummivelo
07.12.2004, 18:00
Ok...bi ja via msn online...chaschmers de zeige ;)
Und wo söll ichs ine tue?
hi zäme...cooli site 1.:D mal e frag..sind ihr zwe zäme oder händ ihr e techtel mächtel:D
Hehe..zäme im klassische Sinn, so wies Du känsch simmer nid. Also Liebi isch kei im Spiel. Aber es verbindet Eus öpis wo über de Liebi und de Fründschaft staht.
Mir sind zwei Ängel vo jede Tag ufs Neu ums überläbed kämpfed i dere Wält und sind gägesitig für enand da.
Danke fürs Komplimänt und wilkome im Forum :D
merci...emm das heisst wenn meh da inne kollege het chönt meh sich au träffe und ...:D :nuts:
Naja...was Du mit de anderne Forummitglieder vorhäsch, iscu Eui Sach. Mit mir chasch scho mal abmache. Aber i erschter Linie mal zum denand känne lerne. Poppe isch dän wieder es anders Thema wo nid würkli wichtig isch.
also i meine gummivelo....muesch net meine i seg schwul:eek::D
gummivelo
10.12.2004, 21:18
I ha bis jtz gar ned gwüsst obd wieblich odr männlich bisch...jtz weissis...
:D jaaaa bin en maaa....emm dänki...nei seich bin en typWO UF FRAUE STOHT:upsidown:
Ja? Ich weiss es voll nid. Weiss nur, dass Du Dich mal mitti Jahr amgäldet häsch. Stell dich dem Forum doch no vor, wän scho mal was dri schriebsch.
Und wie gseit, wän mit öperem abmache oder poppe wotsch, mach das mit de jewilige Lüt ab. Obwohl ich vo schwanzgstürete Type so guet wie nüt halte.
gummivelo
12.12.2004, 22:17
Sorry die direkt frag u sorry Schatz wäni so direkt i dim Forum bin...
blue, bisch du de irgendwie uf sex suechi?
Wenn so of sex suechi bisch... wördidr es andrs portal
empfähle ;) hihi!!! De sex isch nid alles im läbe
Vor allem nid im dem Forum. Für das gits die Hüsli, mit de rote Lämpli. :mad:
Du muesch es jo wösse :) Verzichte do liebr druf...
gummivelo
14.12.2004, 18:05
Ja Sex isch würkli nid alles im Läbe...sgitt würkli schöners u mer chas au schö ha ohni!
U dänke, wämer uf Sex suechi isch, de chamer die Persone via PM privat fröge.
[size=small]
[Editiert durch gummivelo ein Dienstag, Dezember 14, 2004 @ ][/size]
emm ok mäld mi via pn gummivelo...
gummivelo
14.12.2004, 20:42
:notsure:
@engel..Wieso armi sau???
@gummivelo..:notsure:???
Lüt wo em Sex soooo nahlaufe müend, findi armseelig.
Also ich dänk mini schwarzi Prinzessin chunsch nid so schnäll über. Sie hät s'höchi Ahspruch, als dass Du die erfülle chöntisch. :D
Versuchs mal mit ere MissSixty-Strasseschlampe!
sie kennt mi ja gar netbez nonig....drum wüsst sie jo gar net öb ich ihri asprüch erfühle oder net;)
gummivelo
15.12.2004, 18:55
Huch...dademit bin wohl ich gmeint Schatz :blush:
Äh ja...sägemers mal eso i stahne nid uf ONS, Sex mues für mi was schönes sie u kein Pfusch. Wasi hasse sind lüüt, wo nachem Sex eini rauche müend oder ipenned, well d zyt nacher isch die am schönste um zzeige dassmer fürenand da isch, gäll Schatz?
@gummivelo...ich bin nicht racher;) und nachem sex isch bi mir kuschle a gseit...isch den de angel di fründ???
vo wo chömid ihr eigentlich??
gummivelo
15.12.2004, 20:21
Nei dr Engel und ich sind keis Päärli...
usem Kt. Züri
und ja, Blue, han dini mails becho.[size=small]
[Editiert durch gummivelo ein Mittwoch, Dezember 15, 2004 @ ][/size]
bechumi e antwort?
wenn er kebeziehig händ wieso händ ihr de sex zäme??(nimmt mi wunder)
Für mich persönlich gits Liebi nid. Han mal dra glaubt, es isch es schöns Gfühl gsi. Aber am Schluss isch es doch nur e Illusion. Me isch zwar glücklicher, aber der Pris für die schöne Stunde isch vielfach sehr höch und ihr los mir immer wieder s'Ghühl anderne ah, wills wieder verarscht worde sind, oder will i de Bezieig nid guet gaht oder [B]wills nur für is Bett brucht worde sind. [/B]
Das erspaar ich mir, ich chan eh niemertem me säge "Ich lieb Dich", wil ich nid mache. Dene und mich verbindet öpis anders, wo über de Liebi und ere 0815-Fründschaft isch und das verstaht chum öper.
aha ....ok....und wie lang goht das scho so mit euch weni froge darf
super....aber au e antwort......
gummivelo
15.12.2004, 21:36
Viellicht bechunsch kei antwort ufd dini frag weg dr längi..well mir zwei, dr engel und ich, nid gad jedem einzelheite über die beziehig womer zunenand hend verzelled, wells ja sowieso niemert verstaht.
Zu dinere frag obd antwort uf dis mail bechunsch, settisch d antwort bereits känne...u susch frög da ine öffentlich namol, dr engel und ich hend kei gheimnis vonenand...
[size=small]
[Editiert durch gummivelo ein Mittwoch, Dezember 15, 2004 @ ][/size]
ja aber wenn meh nur 0815 antwort überchöme chunt würkli niemer drus bez. niemer verstah
Im grundgno mues es au niemert verstah.
Dem Mänsch wot sich als obersters Glied i de Evulotionschete gseh, baue Manschine und hochmoderni Waffe aber wämer mit öperem länger Zit verbringt und au zäme schlaft, ohni dass mer wükli zäme isch, schüttlet jede de Chopf und chas eifach nid verstah das mer so öpis au chan mache.
emm...läbsch du im 16.jahrhundert??
gummivelo
16.12.2004, 22:27
Negativ
...mir läbed im hie u jtz
...doch mir laufed mit offene auge durd wält.
Drum verstaht au niemert was mir zäme hend, genauso wenig, verstöhnd anderi üsi dänkwies od sie sind eifach untolerant eusi dänkwies zakzeptiere.
angelofdeath
17.12.2004, 08:43
[QUOTE][I]Original von gummivelo[/I]
[B]...doch mir laufed mit offene auge durd wält.
[/B][/QUOTE]
Und mir händ d'Auge alli gschlosse?
ja mir laufet au mit offene aug durt stosse oder net?sust chönti ja net läse und net schriebe?!?!?!..mir chunds fasch so vor wie ihr wiet urilla läbet...voller träum und illusione...chöndsch du mir mal säge wieer "läbet"nimmt mi halt scho wunder....net dast ihr wider schriebet er chömet net druss oder mit verstohnts net...wär nätt....
Mir läbed eifach euses Läbe so wie mir wänd. Mir gsend so viel Lüt um eus ume, wo sich verstellled und die typische mänschliche Eigeschafte. Sie gsend nid, wie schön s'Läbe chönt sie sonder ränned lieber ihrem guete Ruef, ihrem Gäld und de Macht nah, ohni Rücksicht uf Verlust. Die meischte Mänsche sind so und wän ich so Lüt gseh, wies redet, wies d'Mühler ufrissed aber nur dum und ignorant sind....es isch eifach zum chotze. So viel frässe chönt i gar nid, wie ich dän chotze möcht.
gummivelo
17.12.2004, 21:36
[QUOTE][I]Original von angelofdeath[/I]
[B][QUOTE][I]Original von gummivelo[/I]
[B]...doch mir laufed mit offene auge durd wält.
[/B][/QUOTE]
Und mir händ d'Auge alli gschlosse?
[/B][/QUOTE]
Ha nid behauptet dass ihr mit gschlossene auge durd wält laufed..
Eigentlich hani das gmeint wo dr Engel gad erklärt hett.
angelofdeath
17.12.2004, 23:09
Und wieso söll mer diä typische mänschliche Eigeschafte nöd usläbe? Mer sind ja Mänsche oder? ;)
Naja.. Ich muess ehrlich säge - Gäld hätt für mich scho en gwüsse Stellewert im Läbe - somit au dä Bruef. Gäld bruchts nunmal eifach..
Und wie wännd ihr wüsse, dass "mir" eus alli verstelled? Chönt ja rein theoretisch au sii dass ihr eu verstelled... ? Ich mein, ich bin sehr glücklcih wie ich läbe. Nöd mit viel Gäld und Karriere, aber halt das wo nötig isch.
Wieso sött ich mich verstelle?
angelofdeath
18.12.2004, 13:28
Wieso sötted sich diä andere verstelle? ;-)
Z.B. wilsl s'feig zu ihrere Meinug staht, wäns überhaut eini händ, oder will Kollege wänd, oder eini für is Bett oder wills eifach wänd guet det stah vor anderen oder sich suscht öpis erhoffed.
angelofdeath
18.12.2004, 17:41
Tja, s'chönd sich leider würkli nöd alli ä eigni Meinig bilde, da häsch rächt. Aber wieso akzeptiersch du das nöd eifach? Ich mein - du wettsch ja au akzeptiert werde wied bisch, oder?
Aso ich persönlich cha lüt wo nid ihri eiget
meinig chönt verträte nid ärnscht nä odr wo
om alles müend omelüge. O met settige lüt
werd i (wennis weiss) ke kontakt ufrächt
erhalte
angelofdeath
18.12.2004, 20:57
Aber ich läbe mis Läbe au so wie ichs wett. Klar machi au mal Sache womer nöd so passed, aber das ghört minere Meinig na au zum Läbe. Aber im Grosse und Ganze bin ich superglücklich und chan mini Ziel realisiere.
gummivelo
19.12.2004, 18:25
Das isch doch positiv wenn du superglücklich bisch u dini Ziel chasch realisiere.
Nur, mir hend e anderi asicht vom Läbe...
Das hett au sini Gründ...
[QUOTE][I]Original von angelofdeath[/I]
[B]Tja, s'chönd sich leider würkli nöd alli ä eigni Meinig bilde, da häsch rächt. Aber wieso akzeptiersch du das nöd eifach? Ich mein - du wettsch ja au akzeptiert werde wied bisch, oder?
[/B][/QUOTE]
Nei, ich bin so wie ich bin, und wän mi die ganz Wält hasst!
angelofdeath
20.12.2004, 23:16
[B]Das isch doch positiv wenn du superglücklich bisch u dini Ziel chasch realisiere.
Nur, mir hend e anderi asicht vom Läbe...
Das hett au sini Gründ...
[/B][/QUOTE]
Was isch dänn soooo anders a eune Asichte?
gummivelo
21.12.2004, 19:38
Nun ja...mir haltet üs immer d Realität vor Auge..
Wo anderi smiled u Friede Freude Eierkuchen gsehnd u das viele Leid u susch Böses nid gsehnd, haltet mir üs das vor Auge...
Lueg doch mal id Wält use...i was für einere das mir Läbet.
We chamer i däre Zuekunft oder auscho Gegewart, glücklich werde?
Me chan scho glücklicher werde, aber nid wämer sich und ander stäntig belügt.
Da stimmt, mr chan glöcklich si, abr nome wemmr ehrlichkeit
chan praktiziere. Wär nich ehrlich isch hät scho verlore, well
de schämt mr sich för öppis o mr muess zo sich o sine assichte
chöne stoh :) Abr wevell lüt chönd da wörkli, wo ned jedem
i arsch chrüchet???
angelofdeath
22.12.2004, 14:53
[B]Nun ja...mir haltet üs immer d Realität vor Auge..
Wo anderi smiled u Friede Freude Eierkuchen gsehnd u das viele Leid u susch Böses nid gsehnd, haltet mir üs das vor Auge...
Lueg doch mal id Wält use...i was für einere das mir Läbet.
We chamer i däre Zuekunft oder auscho Gegewart, glücklich werde?
[/B][/QUOTE]
Hmm.. Ich muen säge dasi en sehr glückliche Mänsch bin..
Aber macht mer s'Leid besser wänn mer eifach ufhört lache? Ich find nöd.. Ich gseh d'Realität scho, aber ich heb mich eifach a denä Sache wo halt eifach schön sind.
Das hätt für mich aber nüt mit "Auge zue" mache und verdränge z'tue. Ich gsehn ganz klar was um mich ume passiert.
[size=small]
[Editiert durch angelofdeath ein Mittwoch, Dezember 22, 2004 @ ][/size]
Dän isch ja guet. Das isch wichtig.
gummivelo
23.12.2004, 20:45
Es isch nid so, dass ich nüme lache tuen, im gegeteil ich lache gern und herzhaft.
I cha eifach nid glücklich werde...
Da wiedersprich ich Dir jetzt Schatz! Ich bin au glücklich worde....Du wirsch es au...das versprich ich Dir! *UMARM*
gummivelo
23.12.2004, 21:18
Da chunt aber was uf dich zue...
angelofdeath
24.12.2004, 10:24
Wieso chasch dänn du nöd glücklich werde?
gummivelo
24.12.2004, 17:40
Idr momentane situation wo i läbe, so wes momentan lauft, so chani nid glücklich werde.
Ehrlich gseit, bini nie glücklich xi.
gummivelo
24.12.2004, 21:03
Nei..würklich glücklich bin ich nie xi.
Fröhlich ja, erfreut über öpis, ja...aber würklich glücklich...nei.
angelofdeath
24.12.2004, 23:12
Was fehlt dir dänn zum glücklich werde?
gummivelo
25.12.2004, 10:43
Es richtigs Läbe...
Du weisch was mache, muesch nur no chli geduld ha.....
Es neues Läbe afange, wie ich vor paar Jahr
gummivelo
25.12.2004, 14:13
Du weisch was bi mir alles so ablauft...du weisch uf was füre Prob vo minere Geduld dassi bi...
so ganz eifach isches eifach nid!
Ebe..es isch vor allem e Frag vo de Zit
gummivelo
26.12.2004, 10:02
Ja scho...:(
Ich bin da Schatz, und wäni Dich mues a de Haar zur Scheisse uszieh, dän machi das...ich lass Di nid elai *umarm*
gummivelo
26.12.2004, 11:05
I weiss wies gmeint isch..danke...isch aber chli sehr nett umschriebe...
angelofdeath
26.12.2004, 18:54
Was heisst dänn für dich äs richtigs Läbe? Bzw. was fehlt dass das nöd häsch?
gummivelo
26.12.2004, 20:30
S läbe sälber fählt mir.
angelofdeath
26.12.2004, 20:45
Und das heisst?
gummivelo
26.12.2004, 21:22
Chunt druf a, was für dich lebe heisst.
Ich weiss es jetzt..häsches mir ja gester Abig erchlärt.
angelofdeath
26.12.2004, 23:10
[B]Chunt druf a, was für dich lebe heisst.
[/B][/QUOTE]
Ebä - das frögi ja dich..
angelofdeath
27.12.2004, 12:31
Also für mich heisst läbe mal simpel gseit - schaffe/Geld verdiene - mini Freiziit gnüsse - Fründe ha - ä Familie wo bestefalls zu mir hebt.
[size=small]
[Editiert durch angelofdeath ein Montag, Dezember 27, 2004 @ ][/size]
gummivelo
27.12.2004, 16:23
I frög jtz mal so,
du hesch alles oder vieles was du dir wünschisch,
aber es schänkt dir niemert Annerkännig, niemert achtet uf das wo du machsch u es isch sälbstverständlich wenn du dir dr Arsch für anderi ufriessisch.
Du hesch alles, bisch aber we Luft.
Isch das für dich läbe?
angelofdeath
27.12.2004, 17:21
Hm, ich han grad in letzter Ziit wieder sehr müesse merke, dasmer vo niemertem Dank erwarte dörf willer meistens nöd chunt.
Das womer macht söttmer nöd mache um Dank izhole sondern will mers gern macht. Anerkennig isch öpis schöns und sie sött vo allei cho.
Viellicht söttsch mal ufhöre dir dä Arsch für anderi ufzrisse - dänn merkeds nämli wases nümm händ.
gummivelo
27.12.2004, 17:38
Was wenn das die eige Familie isch?
angelofdeath
27.12.2004, 17:45
Hmm.. Dänn isches sicher schwieriger.
Aber au döt sött mer konsequent bliibe. Mal ufhöre dä Arsch ufzrisse dases merked wasd alles machsch oder wänns gaht mal mit dinere Familie drüber rede.
gummivelo
27.12.2004, 21:27
Drüber rede hani scho probiert...
s doofe isch, das mi ja we Luft behandelt u mi nume dänn bemerked, wennene was nid passt, segs mini schuld oder nid, loseds mir gar nid zue.
gummivelo
28.12.2004, 11:16
Ich weiss Schatz...u dadefür bini mega dankbar :remybussi:
Möcht Dir vo ganzen Herze danke Säge für die letschte 3 Wuche und das traumhafti Wucheänd und für alles wo Du für mich gmacht häsch. Sind u schöni Stunde und geborgeni Nächt gsi.....freu mi, wän sich das wiederholt....han Di mega gern Schatz!
:-x
gummivelo
07.08.2005, 22:34
Du rühersch mi zu Träne...
Danke dir au vo ganzem Herze..sind würkli drü mega Wuche xi u i hoffe innig, sie werdid sich wiederhole..
Danke für s Gfühl vo Geborgeheit u Sicherheit...
U Danke fürd Gwüssheit, das öper da isch..
Ha di au mega gern Schatz...!
:remybussi:
gummivelo
05.02.2006, 19:47
Hey mini Kuschelmuus...
ha dir welle danke säge, für das mega schöne Weekend...
Has mega gnosse..i volle Züg!!!!!!! :remybussi:
Troz em "würkli ächt-schwiezerische" Abigäse? Ich has au mega gnosse...die Zit wird cool, wän jedes Weekend i dem Stil ablauft. Und Du immer a minere Site ischlafsch.
gummivelo
10.02.2006, 19:41
Jep, trotz em typisch Schwizerische Abigässe!
Jo, i freu mi uf die entspannti zyt...
Bin ja gspannt was Du mit mir vorhäsch morn :D
gummivelo
11.02.2006, 15:37
Ja da dörfsch rächt gspannt drufe si!!!
Ha rächt was vor.