I weiss nid ob da bi öich au so extrem isch wie bi mer, abr es
loufe extrem vell lüt met rosa hömli/t-shirt ome, wohlverstande
männlichi lüt ;) . Ha gmeint Metrosexuell sig nöme in (wird för
mi eh nie in si :) )
gummivelo
14.06.2005, 21:26
I find rosa hämd a männer eifach lächerlich u sorry..würkt uf mi bizeli schwuul.
Ich han hüt gäg Schwuli und jede wo schwul isch und so Sache ahleit, hani voll kei Problem. Aber wän krassi Shiphoper mit rose Fumel und Haarreife umelaufed, sorry, dass sind alles schlampigi Schwuchtle!
gummivelo
16.06.2005, 10:33
Naja..schwuli lüüt hend au ni immer rosä hämde a! Das sind ebe die krasse Shithopper.
Aso i ha au nüt gäge HomoSexuelli. I frogmi eifach, ob die meined das itz cool si odr bi froue bessr achömed... mini fröndin seit emmr wenn i met so eim omeloufe wörd, wördsis mr wägnä o verbrönne :)
gummivelo
16.06.2005, 18:49
De bini mir mit dinere Fründin sehr einig! :D
Wän ich Dini Fründin wär und Du sowas würsch ahlege, würdi Di samt em Shirt verbränne... :D
do gseht me wieder wie verblödet üsi menschheit isch zum einte hends nur humbug im chopf und zum andere überhaupt ken gschmack was mode abelangt *schaudert* es isch leider ned nur bide manne so, sondern au bide fraue mängisch sogar no schlimmer!
bin richtig stolz druf wie ich umelaufe und dasses au sonigi chleider git :D das nenn ich mode nüt anders
Ebe, lieber en Mante oder es schwarzes Chleid wo zwar nid "Mode" isch, aber gute ugseht, also als riese Fass sich i Tussichleider inequetsche, dass s'Fett übeall usechunt. Das isch echt zum chotze!
Ech ha ke ahnig vo mode :) Ond dänke wär sich ines chleid ine-
quätscht isch vo mer us gseh eh nid ganz normal im chopf ;) Has
liebr bequem i mine chleidr. O natürli frogi au d'fröndin amigs
was guet usgseht odr ihre gfallt.
Leidr geht's vell z'vell lüt of dere wäut wo eifach emmr alles
mönd nochemache, was anderi vormached :(