Vollständige Version anzeigen: Gottverdammt! - Off-Topic - Forumame

Peyduer
20.02.2003, 16:00
Mein Gott, wieso häts da eigentlich es Forum wänns niemer brucht?
Also bitte, ich schribe jetzt mal inne das wenigstens öppis staht.

Und da sich die Möglichkeit grad so schön uftuet will ich da mal amerke das es a de Zit isch dass d'Menschheit öppis für Full tuet!
Uf all Fäll muess Full mal zunere erste CD cho, und dafür bruchts sicherlich mal chli es Startkapital.

Wo chunnd das her?
Ich han mir denkt ich spende alli Gwünn us de Party vom 15. Aber das isch nüd gsi mit Gwünn.

Also bruchts jetzt neui Idee! :prost2:
Gwerder
20.02.2003, 18:31
Ich hät ä gueti idee dä Paul cha ja a Bahnhof go singe oder vor s Kloster.

Gruess
SNUFF
20.02.2003, 19:40
ja sammled gäld, vilicht chönds dänn besseri bändmitglieder chaufä!!!

PRIIS
full
20.02.2003, 21:48
merci peydür...d'Idei wär sagehaft gsi...villicht hetted mer chli weniger sölle suffä, dänn hättis vilicht klapped mit gwünn.

Wäg em Gäld. Am Let's fetz chömed scho 1, 2 Fränkli id Bandkasse. Mal luegä, wie wiit das langed. Aber ich dänke, mer müends nöd überstürzä mit erä CD...zeirsch müemmer mal gnueg lieder anebringe, dass es für en tounträger langed.

I dem Sinn: Our beginning is your end

Priis
Peyduer
21.02.2003, 11:17
Also i dem Zämehang möcht ich grad mal erwähne das ich mittlerwile weiss wieviel Geld das ich gmacht han!
Und zwar es satts Minus.
Ich han en Rechning ür Bier vo 132 Franke und en Rechnig ür Ander Getränk ür 1222.70 Franke!
Abzüglich em Geld woni Für d'Gysko brucht han i im Moment no 587,80 Franke.

Ergo, mach ich es Minus vo Sage Und schreibe:
766.90 Schwizer Franke!!!
Da sich de Nils jedoch da dra z'beteilige hät zahl i nur d'Hälti (383.45 Franke)selber.

Isch eigentlich no gnueg...
Aber ebe, mit Gwünn und somit Spende Für Full isch es nüd gsi.

Die Idee vom Gwerder, dass de Paul geld ersinge chönnt isch nöd schlecht... aber ich glaub de Paul chan gar nöd singe... oder scho?

Na ja, wie au immer
full
21.02.2003, 19:00
momoll, ich glaub de paul chött scho singe, er wetts nu nie zeigä :D
- Modified by Octane Software Development | More vB Archives