Vollständige Version anzeigen: Life
LifeLifeDa findet Ihr eifach üssi Meinig über de Titel "Life"!
PainDa sind üsi Meinige über Schmerze im Läbe dine...
LoveLoveDa findet Ihr üssi Meinig über t`Liebi!
PainI dä Liebi gits leider au immer wieder "Schmerze(Pain`s)"!
GedichteLiebesgedichteDa chönder Liebesgedicht inne schriebe... Mir werdet au es paar inne schriebe oder es stönd sogar scho welchi drin...
TraumgedichteDo sind Traumgedicht erwünscht und es stönd viellicht au scho welchi dine...
SchmerzgedichteDa sind Schmerzgedicht gfröget und stönd viellicht au scho welchi dine...
Spezielle GedichteDa würemer gern Gedicht gseh wo für en spezielle Mensch isch... (Wenn mögli au mitmne Grund)
FilmeMc Quade der WolfÄn Film wo üs Beidi total inspiriert hät...
DesperadoEui Meinig über dä Film... Aregig, Kritik a dä Schauspieler oder äm Film sälber...
Last SamuraiLueget doch eifach mal dri, viellicht gfallt Eu ja was Ihr da läse chönd...
Blood in Blood out, verschworen auf Leben und TodDas isch en Film wo hüfig dä Realität nöch chunt... (Da chömed nur die inne wos PW händ!)
Triple XEn (HAMMER)-Action-Film... Meinige sind gfröget...
The Fast and the FuriousEn coole (Auto)-Film...
LiedertexteHip-Hop TexteVerschiedäni Hip-Hop-Text wo eu gfalled...(au Schwitzer-Text)
Rock (Allgemein)Allgemeini Rock-Text (egal was fürtigä Rock)... z.B.:Hardrock u.s.w...
SchwitzerliederVerschiedäni Schwitzerlieder-Text... z.B.:Gölä, Plüsch, Sina, Florian Ast u.s.w...
BaladenLieder-Text wo Eu under t`Hut gönd...Mir meinäd dämit langsami Lieder we z.B.:Eternal Flame, Memories u.s.w...
Solche die Ihr nicht einordnen könntLieder-Text wo n`Ihr nid wüssäd woanä dämit...
WWF/WWEWrestling-Lieder-Text... Für alli a`gfrässänä Wrestlingfans (wäns überhaupt sötigi git, usser üs :) )
MusicalsMusikel-Lieder-Text... Verschideni Text wo Ihr gern ghöred (bzw. läsed)...
Film-Lieder-TexteFilm-Lieder-Text... Da sind Texts woner us Filme känned (vo de Lieder)...
WünscheFalls Ihr es Lied ned gseh hend und mir das ned dine händ und Ihr möchtet das gern dine, denn sinder da genau richtig mit Eue Wünsch...